Документација коју спроводе друга јавна предузећа, а која ће бити основ за даљу разраду техничке документације за пројектовање и изградњу метроа у Београду.
Израда Елабората о контролним геолошким истраживањима друге фазе Линије 2 београдског метроа
За потребе израде Идејног пројекта друге фазе Линије 2 београдског метроа у изради је Елаборат о инжењерскогеолошким-геотехничким условима изградње. Циљ је детаљније дефинисање стања и својстава терена и стенских маса, а на основу којих ће се дефинисати геотехнички услови и препоруке за изградњу будућих метро линија за ниво Идејног пројекта. Израда Елабората заснива се на постојећој инжењерско-геолошкој и геотехничкој документацији, чији резултати ће бити допуњени резултатима нових истраживања на терену и геомеханичкој лабораторији. Планирано je да се спроведу испитивања у новим истражним бушотинама: Lugeon, Le Franc, SPT, Пресиометарска мерења и др. Контролна геолошка истраживања се спроводе и за потребе детаљнијег утврђивања простирања лапоровитих и кречњачких седимената испод корита Реке Саве, дубине залегања кречњаких слојева миоценске старости на делу трасе Линије 2 од реке Саве до Јужног булевара, прашинасто песковитих глина квартарне старости као и новоа подземних вода на Новом Београду од реке Саве до Меркатора. Планирано је да се комплетан Елаборат контролни геолошких истраживања заврши до маја 2025 године.
Студија оправданости за Линију 1 београдског метроа - Фаза 2: Карабурма - Миријево и Идејно решење, Идејни пројекат са Студијом процене утицаја на животну средину за Линију 1 београдског метроа - фаза 2: Карабурма - Миријево, извод Студије о процени утицаја на животну средину за депо Макиш из Студије о процени утицаја на животну средину за целу линију метроа 1 - фаза 1, носилац посла: Секретаријат за јавно превоз и ЈКП Београдски метро и воз (пројектант: „EGIS Rail")
Циљ Идејног пројекта и Студије оправданости са Студијом о процени утицаја на животну средину за Линију 1 београдског метроа - фаза 2 је да дâ техничку и функционалну дефиницију фазе 2 метро линије 1, која обухвата трасу у дужини од 4,6 km са 5 станица: Ада Хуја, Вишњичка, Миријевски булевар, 7. Гимназија и Миријево.
Предмет овог пројекта су:
• Идејно решење - ИДР за потребе прибављања Локацијских услова за метро линију 1 - фаза 2;
• Идејни пројекат за линију метроа 1 - фаза 2;
• Студија оправданости за метро линију 1 фаза 2;
• Социјалне анализе и анализе заштите животне средине у сврху припреме Студије оправданости и припреме Студије о процени утицаја на животну средину;
• Посебна Студија о процени утицаја на животну средину за депо Макиш која је део Студије оправданости за метро линију 1 - фаза 1
• Техничке спецификације и захтеви који ће бити обухваћени Пројектним задатком даљих фаза развоја пројекта метро линије 1 - фаза 2: Пројекат за грађевинску дозволу, Пројекат за извођење и изградња инфраструктуре и система.
Студија оправданости за Линију 2 београдског метроа између Миријева и Бежаније, Идејно решење, Идејни пројекат са Студијом процене утицаја на животну средину за Линију 2, Идејно решење за продужење метро линије 2 - Земун – Бежанија, Идејно решење за Линију 3 београдског метроа - продужење између Сурчинска и Бежаније носилац посла: Секретаријат за јавно превоз и ЈКП Београдски метро и воз (пројектант: „EGIS Rail")
Циљ Идејног пројекта и Студије оправданости са Студијом о процени утицаја на животну средину је да дa техничку и функционалну дефиницију Линије 2 (укључујући везу са линијом 1 на Миријеву и техничку и функционалну везу са линијом 3 у Бежанији). Линија 2 од Бежаније до Миријева је укупне дужине 24 километара, са 24 станице: Депо Бежанија, Марка Челебоновића, КБЦ Бежанијска коса, Железничка станица Земун, Земун Нови град, Угриновачка, Филипа Вишњића, Стадион Земун, Градски парк, Џона Кенедија, Општина Нови Београд, Меркатор, Арена, Блок 18, Савски трг Л2, Славија, Карађорђев парк, Јужни булевар, Грчића Миленка, Војислава Илића, Пијаца Звездара, Мите Ружића, Устаничка, Миријево (Л2).
Предмет овог пројекта су:
• Претходне студије: Идејно решење за продужење метро линије 2 Земун – Бежанија и за продужење метро линије 2 Сурчинска – Бежанија , Студија транспортних захтева и предвиђање броја путника.
• Идејно решење – ИДР за потребе прибављања Локацијских услова за метро линију 2 са заједничким депоом за линије 2 и 3 у Бежанији;
• Идејни пројекат за метро линију 2 са заједничким депоом за линије 2 и 3 у Бежанији;
• Студија оправданости за метро линију 2 са заједничким депоом за линије 2 и 3 у Бежанији;
• Социјалне анализе и анализе заштите животне средине у сврху припреме Студије оправданости и редакције Студије о процени утицаја на животну средину;
• Техничке спецификације и захтеви који ће бити обухваћени Пројектним задатком даљих фаза развоја пројекта метро линије 2: Пројекат за грађевинску дозволу, Пројекат за извођење и изградњу инфраструктуре и система.
Концептуално решење линије 3 београдског метроа, Студија оправданости прве фазе Линије 1 београдског метроа: Железник – Карабурма, узимајући у обзир будуће правце развоја метро мреже коју чине три линије, Идејно решење, Идејни пројекат са Студијом о процени утицаја на животну средину за прву фазу Линије 1 метроа: Железник – Карабурма, носилац посла: Секретаријат за јавно превоз и ЈКП Београдски метро и воз (пројектант: „EGIS Rail")
Предмет овог пројекта су:
• Израда Концептуалног решења – Студија потражње и ажурирање прогнозираног броја путника за развијен метро систем града Београда, укључујући линију 3;
• Израда Идејног решења (ИДР) за потребе прибављања локацијских услова за прву фазу линије 1 метроа;
• Израда Идејног пројекта (ИДП) за прву фазу линије 1 метроа;
• Израда Студије оправданости за прву фазу линије 1 метроа, узимајући у обзир будуће правце развоја метро мреже коју чине три линије;
• Анализа утицаја на животну средину и социјална анализа за потребе израде Студије оправданости и Студије о процени утицаја на животну средину (прва фаза линије 1 метроа);
• Израда техничких спецификација које ће бити део пројектног задатка за израду Пројекта за грађевинску дозволу (ПГД) за прву фазу Линије 1 метроа.